Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...
Renaturalització dels escenaris de la vida quotidiana: un luxe o una necessitat?
Aportacions des de la psicologia ambiental José Antonio Corraliza Rodríguez Esther Lorenzo Montero Universitat Autònoma de Madrid La de...
Recursos para abordar los malestares de los profesionales de la educación y el trabajo social
3D Builder com a recurs per aprendre geometria a l´educació primària
La geometria pot ser un concepte abstracte a l’hora d’ensenyar i d’aprendre, atès que a la gran majoria dels docents ens manq...
Canàries: naturalitzant l’escola des d’una perspectiva transversal i ecosocial
Elisa Isabel Suárez Romero María Antonieta Hernández González Programa d’Educació Ambiental i Sostenibilitat del Servei...
¡Hablemos de ello!
Contra el silencio climático Somos parte del problema, pero también somos parte de la solución. Debemos replantearnos nuestro modelo ec...
Contenido del producto 288490
Olaia Fontal Merillas Catedrática en Educación Artística. Universidad de Valladolid olaia.fontal@uva.es Pablo de Castro Martín Pro...
27 llunes i una pandèmia després
Iraide Ortiz San Vicente Escola pública d’Urduña (Biscaia) Ivan Tellaetxe Ulesi Caminant permacultor. Delika (Àlaba) Renaturalitz...