Projecte col·laboratiu d´acció tutorial durant el confinament
Navegar amb el mar enfurismat i remogut és difícil fins i tot per a mariners experimentats. L’Equip d’Orientació Educ...
Helping People: l´enfocament STEAM al servei de la comunitat
Helping People: l’enfocament STEAM al servei de la comunitat Es presenta el projecte Helping People, en què un centre d’educació...
Navegant amb una forta tempesta (part 1)
Aquest article neix de la necessitat de plasmar per escrit reflexions al voltant de tot el que estem vivint amb aquest confinament, atès ...
Francisco Sanz: «Conèixer els sentiments del nostre alumnat en episodis com aquests ens pot ser...
L’excepcionalitat del que està tenint lloc actualment fa que el retrat que us presentem també sigui excepcional. Aquesta vegada aq...
Ja hi ha començat a treballar… el ZER Conca de Barberà: Acció pel clima
Quan el gel es fon El que passa a l’Àrtic no es queda a l’Àrtic Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de...
Les aules extenses han arribat a casa nostra per quedar-s´hi
Les aules ja no tornaran a ser les que eren. Es modificaran en unes altres de diferents que incorporaran, de manera natural, un model d’a...
Aprendre en aquesta situació (I)
L'evidència en la pràctica: Les persones que aprenen s'autoregulen. La infografia com a recurs ...
L'evidència a la pràctica La infografia com a recurs per promoure l’autoregulació Evidència aplicada L’alumnat s’autoreg...