Educar en l’EBC: una experiència d’ABP per millorar l’entorn
Equip de Projectes de 4t d’ESO IES Jaume I. Borriana (Castelló) L’aprenentatge cooperatiu basat en projectes (ABP) és la metodol...
Construir una nova escola per a una nova realitat
Aquest article pretén establir un diagnòstic general de la situació de l’escola i formular-hi propostes de canvi. Partim de...
L'evidència en la pràctica: L'educació artística promou aprenentatges significatius. Com ens ...
L'evidència a la pràctica Com ens expressem artísticament? Ens emocionem a partir dels sentits Evidència aplicada L’expressió a...
Ciència ciutadana i aprenentatge servei
La ciència ciutadana implica la participació de gent no especialitzada en activitats de la recerca científica. La ciutadania col&...
Neuroeducación: tareas con cabeza y corazón
En aquestes línies s’hi presenta una proposta d’activitats per ser realitzades amb alumnes d’infantil i primària, a l&...
Imagina, programa, comparteix!
Imagina, programa, comparteix! L’Scratch com a eina d’aprenentatge al servei de la comunitat Susanna Tuset Munné És possible rea...
I si ens atrevim a canviar? El programa Escoles + Sostenibles de Barcelona
El programa Escoles + Sostenibles (E+S) és hereu de l’Agenda 21 Escolar de Barcelona, una iniciativa dirigida als centres educatius que e...
Metàfora de l’orquestra. Respostes saludables