Viure (a) la natura
L’escola es nodreix de tothom qui hi participa. Volem remarcar la importància de fomentar l’estudi i la cura de l’entorn en u...
Tornar… a quina normalitat?
Tornar… a quina normalitat? Encetem, després de dos anys, un curs escolar amb els paràmetres que podem definir mitjançant el term...
Rumiant sobre el control d´esfínters a l´etapa de 3-6 anys
Rumiant sobre el control d’esfínters a l’etapa de 3-6 anys Blanca Isabel Rivero Carrera, Amaya Cavada Calleja Les cures i les atencio...
Indicadors per detectar situacions problemàtiques: Com podem ajudar l´infant amb dificultats pe...
INDICADORS PER DETECTAR SITUACIONS PROBLEMÀTIQUES Com podem ajudar l’infant amb dificultats per controlar els esfínters? És freq&...
Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu
Lágrimas negras: de procés educatiu a peça de museu María Paczkowski Reloba Institut Martí Pous. Barcelona Facultat d’E...
Educaction, treballant per l´educació en la participació
Educaction, treballant per l’educació en la participació Jonathan Varela Gil, Héctor Colunga Cabaleiro Presentem una iniciativa d...
Un alumno con sordera en el aula de música (ordinaria)
Halloween voices, encriptación sonora y mensaje sonoro
Se presentan dos actividades diseñadas para trabajar con aplicaciones informáticas de grabación y edición de audio en 5.º de primari...