Els treballs i els dies de l’aula
L’aprenentatge no sorgeix de la instrucció, sinó que els infants, a partir de la seva intersubjectivitat dins l’espai de la ...
La renaturalització: el començament del procés regeneratiu de centre
Maria Laura del Tento Arquitecta i dissenyadora en permacultura. Barcelona Tota la problemàtica relacionada amb l’allunyament dels éss...
#VerdaguerObert
#VerdaguerObert Mantenir el vincle durant el confinament mitjançant propostes diàries Mari Paz González Muñoza, Anabel Ramos Rodr&...
Parlem-ne!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Com fem entrar les famílies a l’aula?
Antón Costa, referencia de la renovación pedagógica en Galicia
Als 68 anys, amb 44 fent de professor i de catedràtic d’Història de l’Educació a la Facultat de Ciències de l&...
A la recerca de les pautes DUA (disseny universal per a l’aprenentatge)
No es pot parlar d’educació inclusiva al segle xxi sense parlar de disseny universal per a l’aprenentatge, un marc que optimitza l&...
Confiproyecto. Aprender del confinamiento para hacer proyectos personalizados
La proposta didàctica que presentem mostra el plantejament de la tasca per projectes que es va dur a terme a l’Escola La Mitjana, de Llei...