Canàries: naturalitzant l’escola des d’una perspectiva transversal i ecosocial
Elisa Isabel Suárez Romero María Antonieta Hernández González Programa d’Educació Ambiental i Sostenibilitat del Servei...
Manual de guerrilla urbana
Al llarg d’aquest curs hem presentat diverses propostes que, sota el paraigua del Manual de guerrilla urbana, ajudessin els infants a omp...
Racons STEAM: un espai per a la creativitat
Quan s’incorpora la A dintre de les pràctiques STEM un dels propòsits que es persegueix és el de potenciar la creativitat d...
Aprenentatge al llarg de la vida
Aprenentatge al llarg de la vida La importància de les escoles de persones adultes per a la comunitat educativa Sabem que hi ha coses que...
Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
«El professorat ha d’identificar que el model competencial dona solució als seus problemes; és fonamental que vegi sentit a l’esforç»
Aragó: patis pel clima
Canvi climàtic i acció en centres educatius Nieves Ibarra Ibáñez Servei de Canvi Climàtic i Educació Ambiental. Departam...
Jocs de paraules
Empènyer els infants a escriure és ajudar-los a pensar, a recordar moments que potser tenien oblidats, a imaginar personatges i situacio...