Emocions digitals
Dintre de tot context educatiu, en qualsevol situació d’ensenyament-aprenentatge, hi ha dos conceptes que s’erigeixen com dos dels ...
Què va ser abans, l´ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer»
Què va ser abans, l’ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer» José Blas Garcí...
El disseny de l’avaluació interna dels centres
L’avaluació interna del centre educatiu és un repte complex per a l’escola o l’institut que es planteja dur-la a terme...
Dinamización del espacio ecopedagógico del centro
Llegim i divertim-nos plegats
El programa LECXIT-Lectura per a l’èxit educatiu té com a objectiu millorar la comprensió lectora dels infants per tal que ...
Renovació pedagògica
Renovació pedagògica Il·lusions, moltes il·lusions posades en la vida quotidiana i en el demà. Confiança, molta confian&...
Ara toca treballar les TIC: portafolis digital a l’aula
Les metodologies actives, les TIC i l’alumnat com a protagonista del seu aprenentatge són els ingredients d’un portafolis digital, ...
Eliminar las barreras al aprendizaje y la participación escolar