Avaluar tenint en compte la diversitat de l’alumnat
Que un dia qualsevol un infant digui: «A mi la base d’orientació em serveix per posar ordre a les meves preguntes i frases i tamb&e...
Aprendre de l’entorn i a l’entorn
Us presentem una proposta que pren com a referència el treball desenvolupat des de la dècada dels seixanta a les magnet schools dels Est...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. El racó digital
La gelosia entre germans.
La gelosia es produeix quan ens sentim en desavantatge, real o imaginari, i s'inicia en un moment de necessitat afectiva. La gelosia és ...
En memòria de Xesús R. Jares.
Xuxo Ruiz: «Aprenentatge i emoció han d’anar agafats de la mà»
Es va interessar per la màgia als 7 anys, quan li «van treure» una moneda de darrere de l’orella. Això el va deixar me...
Jordi Cots: «Infància ve del llatí in-fans, ‘aquell que no parla, que no té veu’»
Enguany, que el 20 de novembre fa 30 anys de la Convenció dels Drets dels Infants, parlem de Jordi Cots i Moner, advocat i mestre. L’any ...
Recursos per potenciar complicitats entre famílies i centres
La complicitat entre les famílies i els centres educatius és un aspecte clau per al desenvolupament integral i l’èxit dels ...