L´ensenyant és necessari per aprendre?
De vegades, l’alumnat reconeix que aprèn més fora de les aules. El centre es distancia del seu interès i, alhora, troba mes...
El repte de començar a ser docent en els temps actuals
A continuació s'exposa la visió d'una estudiant que ha acabat el grau universitari d'Educació Infantil en la situació actu...
RECOMANACIONS DE BIBLIOMÈDIA
La talpeta que volia saber qui li havia fet allò al cap HOLZWARTH, W.; ERLBRUCH, W. (il·l.) Pontevedra. Kalandraka, 2020 La talpeta inten...
Transformar la secundària en català
Bons aliments
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
Tallers per a famílies: el dol i l’acompanyament dels infants
Els centres educatius ofereixen –a través de les seves associacions de pares, mares i famílies–tallers i xerrades per a l’...
A la consulta de pediatria en temps de COVID
Sostenibilitat dels projectes i dels equips. Respostes saludables
Sabem que hi ha coses que funcionen, volem gaudir de la feina i podem millorar, tant des del punt de vista individual com col·lectiu. Sab...