Elogi de l´educació lenta
Els tresors de l’Aina
La nostra proposta sorgeix de la necessitat de crear entorns d’aprenentatge respectuosos amb l’infant tot vinculant la cognició i l...
No saber o no saber res
Alumnes del màster de secundària i professorat novell expliquen la primera vegada que es van trobar amb una situaci&...
Resolució de conflictes
Els conflictes són inherents a les relacions humanes. La convivència en el si de qualsevol institució formal o informal comporta ...
La autoestima como nexo de grupo
Venjança o perdó?
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...
Llegir les ciutats, habitar els llibres
A La ciudad de los niños, Tonucci (2014) ens recorda que una ciutat sensible a les necessitats de la infància serà millor per a t...
Carta per començar el curs (2)
La professora respon a l’alumne que li ha escrit una carta. Arribem a pactes, vosaltres voleu saber i jo vull que descobrim junts. Intent...