Fem fotos on hi hagi transformacions d’energia?
Les activitats d’aplicació tenen com a finalitat que l’alumnat utilitzi els coneixements parcials adquirits en el procés de ...
Un problema de conills
L’experiència que es presenta a continuació promou l’establiment de connexions a l’aula de primària entre ci&eg...
La vinculació 0-6.
Des de la LOGSE i, després, la LOE, es reconeix que els cicles 0-3 i 3-6 conformen l'etapa de l'educació infantil, però, n'hi ha prou ...
Tallers de sensacions a l’aula 0-1.
El cervell infantil creix i es desenvolupa en la mesura que explora amb els sentits. Per això, l'objectiu dels tallers de sensacions és...
Movimientos de renovación pedagógica emergentes: la necesidad del encuentro
Rosa Gibert Moliner, Luis Torrego Egido Los movimientos de renovación pedagógica surgidos en los últimos años se reclaman herederos d...
Educar para ser feliz.
Complicitats, ajudes mútues i corresponsabilitats
Relacionar-nos amb les famílies ha de deixar de ser una obligació i esdevenir una oportunitat per al centre i l’alumnat. Cal compa...
MEAC: enriqueciendo pedagógicamente el territorio
Equipo del MEAC1 El Movimiento Educativo del Alt Camp (MEAC) nace para incrementar e incentivar las actividades de formación y de reflex...