Llegir en pantalles, una lectura multimodal. “Connectant” esferes d’aprenentatge lletrat...
La lectura en pantalles ha crescut en els usos quotidians. Moltes vegades, de manera no del tot conscient, fem lectures multimodals. Avui...
Cómo se trabaja en un centro cuando éste se propone cambiar
AntecedentesEl profesorado del instituto de Badia del Vallès posee una tradición de planear y ejecutar decisiones estratégicas de form...
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de las vivencias más m&...
La sang i els percentatges
La classe de quart de primària, Els lluitadors i les lluitadores, necessitem comprendre totes les dades que ens ofereixen els diferents t...
Quins interiors!
És necessària la religió a l’escola?
He rellegit un article que havia publicat a Guix l’any 2003 i que podria subscriure completament avui. Aleshores, era la LOCE la que aixe...
Organització dels indicadors de progrés al centre
Cécile de Visscher, cofundadora de Nexe Fundació. Per una vida millor