Nuevos retos, nuevas oportunidades
Nuevos retos, nuevas oportunidades Equipo docente de las escuelas Alfred Mata y Salipota e Inspección de zona* La situación de la pandemi...
Cultura maker com a model d´aprenentatge servei
Una aula maker és un espai de creació en el qual l’alumnat disposa dels recursos i de l’equipament necessaris per realitzar ...
Per un amic donaria la vida
A la classe de mitjans grans (de 4 a 10 anys) de l’escola de Rellinars els infants han parlat sobre l’amistat. Han contestat les pregunte...
Tardor, castanyes & co
S'escurça el dia, comença a fer fresqueta i tornem a la rutina. Ha arribat la tardor! En repassem tradicions i festes, us oferim un men...
Jordi Cots Moner “Cal potenciar l’escolta dels infants”
A la nostra societat actual, facilitem que els infants siguin infants?, els sobreprotegim?, els deixem indefensos davant les pantalles?, ...
Cuestión de prioridades
El 31,2% del alumnado abandona la enseñanza obligatoria sin obtener el título (datos del 2008). Seguramente hay muchos factores tras el...
Educación lenta: con frecuencia, menos es más
¿Educación lenta?, os preguntaréis. ¡Si todo va deprisa hoy día! ¿Por qué es necesaria esta mirada?Las palabras hablan a menudo de...
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria
Inspira STEAM: un proyecto de la Universidad de Deusto, uniOVI y centros de primaria Inspira STEAM es un proyecto pionero para el fomento...