Por una pedagogía del caracol
Ha llegado el momento de decir: "¡basta de correr!". Nuestra escuela, reflejando las tendencias de gran parte de la sociedad humana, est...
El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (I)
Va de… Escoltem realment els interessos de les nenes i els nens?
Del que dic i penso que faig... al que en realitat faig. Del que diem que fem en equip... i del que fem. De fer sense pensar... a pensar ...
Material per a l’alumnat: Fomentant l’ús comunicatiu de la llengua: l’eusquera a través de...
A continuació presentem una proposta de treball utilitzant la màgia com a instrument a través del qual ensenyem l'eusquera d...
La biblioteca, escenari d’un crim
S’ha produït un assassinat a la Hamilton Grange Library (New York Public Library) i es requereixen els serveis de la Policia Científ...
Els drets dels infants
Començada la segona meitat del segle XX, apareix a Europa un sentiment de necessitat del reconeixement de l'existència de drets propis ...
Conversar per comprendre
Romper el tabú de la lentitud
Joan Domènech (J.D.): Los movimientos de la lentitud (slow food, slow cities, etc.) intentan devolver tiempo a las personas. Este plante...