Ni tot s’hi val, ni tot és evident
Sovint estem perduts entre el discurs del tot s’hi val si es fa amb bona voluntat i el màrqueting de la innovació empaquetada amb ...
Construir una nova escola per a una nova realitat
Aquest article pretén establir un diagnòstic general de la situació de l’escola i formular-hi propostes de canvi. Partim de...
Els treballs i els dies de l’aula
L’aprenentatge no sorgeix de la instrucció, sinó que els infants, a partir de la seva intersubjectivitat dins l’espai de la ...
Joan Domènech: “L’experiència escolar no ha de ser una cursa”
Mestre vocacional i director de l’escola pública Fructuós Gelabert, de Barcelona, va publicar el llibre Elogi de l’educaci&o...
César Bona: «Hem de donar la millor versió de nosaltres mateixos»
César Bona va saltar de la seva aula a la fama quan va ser nominat al Global Teacher Prize, conegut com el «Nobel» del professorat....
Viajeros del mundo
La participación de las familias con la ayuda de El principito
La teoria de les intel·ligències múltiples
Tenim una ment meravellosa que pot comprendre i comunicar amb tipus diferents de símbols. La podem estimular (i ho hem de fer). Aquesta p...