El asesoramiento en los procesos de evaluación interna de los centros
En aquest capítol s’analitzen els processos d’avaluació externa i interna a partir dels quals un centre escolar podria plant...
La institución escolar en la sociedad de la infomación y el conocimiento
La mateixa institució que va ser el gran instrument de canvi cap a la societat industrial ara es veu arrossegada pel canvi a la societat ...
666. Petits canvis
En el present article, s’hi relata l’experiència d’una colla de professores. L’autor, assessor de formació, juga...
5 idees per a un estiu millor
La tasca docent demana presència, entrega, ser-hi amb els cinc sentits, i potser amb algun més. És una feina tan humana, que no ens po...
EN LÍN@: Com fomentar la lectura?
Les darreres avaluacions i els estudis realitzats fa poc indiquen que les competències relacionades amb la lectura no acaben de tenir el...
L’educació més enllà de les paraules.
Les persones que eduquen són, abans de tot, persones que comuniquen. Això no obstant, una gran part del que comuniquem és no verbal i ...
Cómo organizar el trabajo autónomo y el tiempo de estudio individual
L’organització del temps d’estudi individual és un hàbit d’estudi que es pot aprendre. El temps d’estudi ...
¿Cómo mejorar la cultura moral de los centros educativos?
En aquest capítol es presenta un procediment per avaluar, optimitzar i innovar la cultura moral d’un centre, subratllant com de prà...