Què te a veure això amb…?
Què té a veure això amb…? José Fernando Juan Santos Professor de batxillerat del Col·legi Hermanos Amorós. Caraban...
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor
Punto y aparte en el Primer Congreso de Educación Pública: Valoraciones del Grupo Promotor Grupo Promotor del Primer Congreso de Educaci&...
Proyecto Simbiosis-Salcedo: una experiencia de aprendizaje artístico contextualizada, emocionante...
Evidencia aplicada El proyecto Simbiosis-Salcedo se crea a partir del interés del alumnado de 1.º de ESO y de la necesidad de crear un pr...
En Pep, un pollet amic a l’aula 0-3
En Pep és un conte que atrapa els més menuts i menudes des de la coberta. Per què? Per la simplicitat del personatge, un pollet anomena...
Trobades i convocatòries
TROBADES IV Congrés Internacional de Neuroeducació Barcelona i virtual, 21-22 d’octubre de 2022 És un congrés que preté...
«El professorat ha d’identificar que el model competencial dona solució als seus problemes; és fonamental que vegi sentit a l’esforç»
Aragó: patis pel clima
Canvi climàtic i acció en centres educatius Nieves Ibarra Ibáñez Servei de Canvi Climàtic i Educació Ambiental. Departam...
La recomanació de…