Desenvolupament personal: El patrimoni: més enllà de les coses
Quan va morir la meva àvia Clàudia, les meves dues cosines i jo ens vam reunir per repartir la minsa herència que ens havia deixa...
Què fer amb el mòbil?
Avui dia, educar és molt complicat, perquè la canalla és molt diferent de la d’abans i sap molt bé què vol. L...
Si construimos un reloj de Sol para la escuela, ¿aprendemos matemáticas y otras cosas?
Aquest projecte té com a objectiu principal construir un rellotge de sol per a l’escola. L’experiència que presentem é...
Formar equip i sentir-se’n
El sentit de pertinença és una de les motivacions bàsiques de l’ésser humà que ens ha portat, des de l’...
Nuestra escuela es una casa, es un taller, es una plaza…
Organizando la estadística
Nivela. Madrid, 2007Nivola vuelve a sorprendernos con un nuevo libro de su colección "Diálogos para reflexionar sobre matemáticas". Lo...
La tutoría del prácticum como mediación compartida
Análisis de la seguridad de los espacios y equipamientos deportivos escolares de centros públic...
La práctica físico-deportiva supone en sí misma una actividad arriesgada por los diferentes componentes que la determinan: manejo de m...