Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
Entornos virtuales de aprendizaje (I)
«La meva odissea»
«La meva odissea» Una lectura mitològica de l’adolescència Alba Machado Carrasco IES El Temple. La Malahá (Granada) En ...
Química verde para el profesorado en formación
Els reptes de la direcció educativa en tres aproximacions
Coliderar des del futur que s’albira
Pilar Calçada Balcells Associació 8 Colors. Santa Coloma de Queralt (Tarragona) Mamen Artero Borruel Arquitecta. El Globus Vermell. Barce...
Allotjar en la incertesa
On habita l’escola? Et proposem construir una memòria pedagògica que ens convoqui a pensar-nos, a desconstruir discursos, sup&ogra...
Tornar al que és fonamental
Sona el despertador. Et lleves cansat. A la dutxa. Et vesteixes. Prepares l’esmorzar. Despertes la canalla. Molta son. Esmorzar comunitar...