El pati no és com ens pensàvem
Comprendre l'espai a través de la vivència i l'estudi ens fa conscients de les necessitats i les possibilitats que ens ofereix el nostr...
L’equitat a les escoles, garantia de cohesió social als barris.
L'Hospitalet de Llobregat ha viscut tres grans processos migratoris en la seva història recent que han suposat un impacte, tant en la de...
Artistes, músics i actors.
Aquest treball es realitza en les dues aules de P4 de l'Escola Narcís Monturiol de Roses. Les dues classes es reparteixen en tres grups ...
Reforma, conocimiento pedagógico y administración social de la individualidad: la educación es...
Aquest capítol analitza i concep les reformes educatives i el seu govern no com a activitats de principis que aportin els canvis necessar...
Postfacio: Prolongar y construir un debate necesario
Familia y escuela: estrategias para una relación constructiva
L’escola i la família tenen com a objectiu comú l’educació de les persones en les primeres etapes de la vida. Entenem...
EN LÍNE@: ¿Se trabaja la realidad plurinacional en la escuela?
Innovación para la sociedad del cambio climático
ContextualizaciónClimánticaEste proyecto inició su andadura en los centros de secundaria de Galicia durante el curso 2006-2007, como r...