Los algoritmos en el aula de matemáticas y el uso de tecnología, ¿pueden convivir sin contradicciones?
L’arribada d’infants acollits a l’aula
L’arribada d’infants acollits a l’aula Marta Fraile Oliveda Actualment, la nostra societat està formada per moltes estructures ...
Estimat planeta, jo també et vull habitar
Estimat planeta, jo també et vull habitar El dret a gaudir i comprendre l’entorn que ens envolta Sara Isabel Cortes Amador + Avui dia enc...
La transformació educativa a l’escola rural
La transformació educativa a l’escola rural Primeres reflexions a partir del treball amb la ZER L’Oliver Raül Manzano Tovar La t...
El buen patrón: balanzas centradas, empresas desequilibradas
El buen patrón: balanzas centradas, empresas desequilibradas Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Julio Blanco es un empresario que fab...
Portafolio literario: poesía creada por los niños y las niñas
Portafolio literario: poesía creada por los niños y las niñas Débora Rascón Estébanez Este artículo describe una ex...
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia
Ensenyar i aprendre llengua i literatura en temps de pandèmia Consell de Direcció d’ ARTICLES Lucas Law (Unsplash) La interrupció...
La cohesió i el significat del discurs