Quina escola per a quina societat?
«Quan vam anar de colònies, vam donar, a cada nen i a cada nena, una llista del que havien de portar. Les vam comentar a la classe i un...
Els efectes de la formació depenen de nosaltres.
Perquè un projecte avanci, calen tres coses: la primera, tenir una bona idea; la segona, creure-se-la, i la tercera, que hi hagi algú d...
Com i quan es pot treure el bolquer? Tertúlies als espais familiars
Els espais familiars són un servei educatiu i de socialització on els nens i les nenes poden jugar i aprendre en companyia de la seva f...
La evaluación psicopedagógica del alumnado con déficit visual
L’alumnat amb deficiència visual o cec és, juntament amb el que té pèrdua auditiva, el col·lectiu amb necessi...
Alumnos con trastornos emocionales y de conducta
Aquest capítol revisa els trets bàsics dels trastorns de conducta disruptiva, els trastorns d’ansietat i els trastorns de l’...
Un juego de rol sobre las alergias
PISA 2009: una primera mirada
La formación en el «boom» de las reformas curriculares.