Detección de patrones de interacción y cohesión de grupo-clase en educación física
Gran parte del mensaje docente se vehicula mediante las imágenes que el movimiento dibuja en el espacio y rima en el tiempo. Es, por lo ...
La asignatura de filosofía frente a la de historia en las pruebas PAU
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Jubilar-se.
Jubilar-me: barreja de sentiments, d'esperances, de pors. Poder gaudir del temps i enyorar amb força la feina. Sentir-te una mica estran...
L’aventura de pensar.
L'experiència que seguidament presentaré, s'ha viscut amb un grup de tercer de primària que enguany ha començat el programa de Kio i ...
El encuentro, la palabra y el compromiso
Aquest capítol recull l’experiència de l’autora amb relació a la manera en què s’enfronta sempre a la im...
La colaboración entre profesionales y el trabajo en red
En aquest capítol s’analitzen les relacions de col·laboració que s’han de produir entre els professionals que treball...
¿Es posible clarificar las finalidades de la escuela?
Que l’escola ha de preparar per a la vida és una premissa coneguda per a tots, i que atorga a l’escolaritat una finalitat en si mat...