Detección de patrones de interacción y cohesión de grupo-clase en educación física
Gran parte del mensaje docente se vehicula mediante las imágenes que el movimiento dibuja en el espacio y rima en el tiempo. Es, por lo ...
La asignatura de filosofía frente a la de historia en las pruebas PAU
Taller d’escacs
En aquest article, hi presentem una experiència realitzada en una escola barcelonina, en la qual, sota el format de tallers, s'utilitzen...
Jubilar-se.
Jubilar-me: barreja de sentiments, d'esperances, de pors. Poder gaudir del temps i enyorar amb força la feina. Sentir-te una mica estran...
L’aventura de pensar.
L'experiència que seguidament presentaré, s'ha viscut amb un grup de tercer de primària que enguany ha començat el programa de Kio i ...
El encuentro, la palabra y el compromiso
Aquest capítol recull l’experiència de l’autora amb relació a la manera en què s’enfronta sempre a la im...
¿Es posible clarificar las finalidades de la escuela?
Que l’escola ha de preparar per a la vida és una premissa coneguda per a tots, i que atorga a l’escolaritat una finalitat en si mat...
La colaboración entre profesionales y el trabajo en red
En aquest capítol s’analitzen les relacions de col·laboració que s’han de produir entre els professionals que treball...