Com podem ser més amics?
El present treball sintetitza una experiència de participació desenvolupada en un centre docent per part de l’alumnat del darrer c...
El asesoramiento en los procesos de evaluación interna de los centros
En aquest capítol s’analitzen els processos d’avaluació externa i interna a partir dels quals un centre escolar podria plant...
La institución escolar en la sociedad de la infomación y el conocimiento
La mateixa institució que va ser el gran instrument de canvi cap a la societat industrial ara es veu arrossegada pel canvi a la societat ...
EN LÍN@: Com fomentar la lectura?
Les darreres avaluacions i els estudis realitzats fa poc indiquen que les competències relacionades amb la lectura no acaben de tenir el...
Cómo organizar el trabajo autónomo y el tiempo de estudio individual
L’organització del temps d’estudi individual és un hàbit d’estudi que es pot aprendre. El temps d’estudi ...
¿Cómo mejorar la cultura moral de los centros educativos?
En aquest capítol es presenta un procediment per avaluar, optimitzar i innovar la cultura moral d’un centre, subratllant com de prà...
Un taller como respuesta a problemas de aprendizaje
ContextoInstituto de enseñanza secundaria de la zona metropolitana de una gran ciudad de una comunidad con lengua propia, con una poblac...
Consideraciones sobre municipio, arte y acción cultural
Hacia el arte a través de la creatividadEn las últimas décadas del transitar democrático de las administraciones locales, una de las ...