El nostre Projecte Llegim: Un replantejament del procés educatiu amb un enfocament completament ...
El Projecte curricular de centre del nostre institut és a la base del nostre Pla de millora i també del Projecte de direcció. Va ser v...
Habitar l’aula des de les intencionalitats i els significats
Plantegem algunes reflexions com a marc teòric de referència per poder interpretar, de manera situada i compartida, algunes actuacions ...
Llegir en veu alta, espectacle complet.
El present article, parla sobre com comprendre millor læessència dæun text escrit compartint vincles amb els altres.
Jocs de llengua amb la llengua.
El present article parla sobre el joc. A partir del joc, podem realitzar molts exercicis motors. Ací en trobareu dos exemples que tenen ...
5 ideas para vivir la literatura en la escuela
Mi escuela, el hospital
Las maestras del aula hospitalaria del Hospital Vall d'Hebron, de Barcelona, hemos llevado a cabo, a lo largo de dos años, un trabajo co...
Pedagogía “creativa” desde la condición humana
La excelencia y la condición humana¿Hay algo de erróneo en querer la excelencia? ¡Claro que no! Como nos informa la Real Academia Esp...
El juego en clase de lengua extranjera