I si traiem el peu de l’accelerador, per educar?
Vagarejar no vol pas dir 'suspendre el temps', sinó 'adaptar-s'hi sense deixar que ens atabali'. Implica disponibilitat i, en definitiva...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Convocatòries. Web. La Tira
Mètode per crear monstres matatòpics (o com lluitar contra els “no sé dibuixar” i “dibuixa i a...
Aquest mètode pot servir per als que afirmen que no saben dibuixar, tenen por del full en blanc i no saben per on començar; per als que...
Document marc Jornades 3-12.
El document que es presenta vol ser el punt de partida davant un debat que s'inicia i que pretén caminar cap a una necessària reconcept...
Cumplim cinquanta números.
¿Es posible formar para la práctica reflexiva mediante la investigación?
Aquest capítol examina la qüestió de la iniciació a la investigació en educació com a estratègia de for...
Evaluación del alumnado con altas capacidades intelectuales
Aquest capítol aborda el procés d’avaluació psicopedagògica de l’alumnat amb altes capacitats, que és d...
Alumnado con dificultades de regulación del comportamiento
Los alumnos y las alumnas también precisan sentir que sus profesores y profesoras tienen expectativas en su progreso escolar y que les p...