El diàleg tan desitjat entre pràctica i teoria
En el present article, s’hi exposen els arguments teòrics en els quals es fonamenta la col·laboració del màster en P...
Contexto de la educación secundaria: estructura y organización
En aquest capítol es parla del context de l’educació secundària tenint en compte la complexitat de l’estructura organ...
Aprender y vivir el patrimonio en Getafe
"Este lugar es muy sano, despejado, ocupa buen terreno, tiene buenas aguas y muy bastantes para el consumo, por estar muy llano y distant...
Webgincana: la història de l’escola
En aquest escrit, hi parlarem de la webgimcana com a estratègia didàctica per treballar la història de l'escola.
Experiència inclusiva a l’àrea d’educació física com a element pedagògic d’igualtat i cohesi...
La inclusió se centra a evitar i a eliminar la marginació i l'exclusió explícites, tot intentant obtenir un rendiment òptim de les p...
Projecte “Instal·lació”.
A continuació, explicarem una experiència realitzada amb alumnes de quart d'ESO al voltant del terme ½instal·lació+. La proposta inc...
GUIXdos núm. 76: Aprenent a observar ocells.
No és el mateix veure que observar. Veure ocells és una activitat freqüent i fàcil. Es pot fer fins i tot passejant per qualsevol llo...
Pedagogia per a la recerca de la millor expressió de nosaltres mateixos. Possibilitant respostes...
L'anàlisi i les reflexions sobre la realitat de les nostres societats en els darrers temps han de ser, juntament amb la reflexió teòri...