Silenci, rodant lipdub!
Què, amb qui i com mengem.
En aquest moment de definició i construcció del nostre projecte educatiu, la comunitat educativa de l'escola Països Catalans, de Lleid...
Entrem dins d’un plànol.
A l'escola Fort Pienc, de Barcelona ciutat, utilitzem l'estratègia metodològica dels projectes de treball com a eina per assolir les co...
Racons de joc i d’intercanvi grupal com a projecte de la nostra comunitat educativa. L’espai de l...
Els racons de joc interactiu i d'intercanvi, que és com els anomenem a la nostra escola, van néixer arran del coneixement de les comuni...
Cómo buscar información
Actualment disposem de grans quantitats d’informació, que cal saber cercar, seleccionar i filtrar de manera eficient. Aquest capít...
Las relaciones interactivas en clase. El papel del profesorado y del alumnado
Les seqüències didàctiques ens ofereixen un seguit d’oportunitats comunicatives, però per si mateixes no determinen el...
¿Con todos debo actuar igual?
Els autors se centren en aquest capítol en les situacions de conflicte més habituals en el món de la formació. Introdueixe...
La cultura moral en la pedagogía escolar contemporánea
Totes les escoles tenen i han tingut sempre la seva pròpia cultura moral. Els grans pedagogs escolars, i també els bons mestres, han con...