Hem llegit: Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad
HEM LLEGIT Una no-guía del juego: Una visión del juego infantil desde la psicomotricidad ARANA ALBENIZ, J. Octaedro, 2022 Jon Arana Alben...
Som molt petits, però fem coses molt grans
¿Quién vive en el patio? Indagando sobre biodiversidad
El patio del instituto es un contexto relevante y significativo porque sitúa el entorno más inmediato del alumnado en el centro de su apr...
L’expressió oral en anglès a geografia
Es mostra una experiència dintre d’un programa bilingüe per treballar la competència lingüística en angl&egr...
El moment de canviar els bolquers
El canvi de bolquers no ha de ser mai una feina mecànica, sinó que pot convertir-se en un moment social, de joc, de complicitat, de somr...
L´interès superior de l´infant
Article 3 de la Convenció sobre els Drets dels Infants (1989): 1. En totes les mesures concernents als infants que prenguin les instituci...
La gestió de la transició entre primària i secundària
La coordinació entre primària i secundària és un dels reptes als quals s’enfronten els centres com un element m&eacu...
Que comenci la funció!