Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària?
Saben argumentar sobre ciència els estudiants de secundària? Daniel Cebrián-Robles, Antonio Joaquín Franco-Mariscal Aquest treball...
De la tierra de las Maravillas a Invernalia
De la tierra de las Maravillas a Invernalia Las heroínas de la literatura infantil y juvenil Jaume Centelles Pastor En el momento en que ...
Belfast. Aprender de la nostalgia
Ramon Breu Pañella info@cinescola.info Belfast, la película con la que Kenneth Branagh (1960) rememora su infancia en la capital del Úl...
Què va ser abans, l´ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer»
Què va ser abans, l’ou o la gallina? La dicotomia impossible entre el «saber» i el «saber fer» José Blas Garcí...
Interaccions de solidaritat que potencien els aprenentatges
Lleida: espais que eduquen, patis per a tothom
Un projecte col·laboratiu de transformació educativa de patis Comissió promotora del projecte Espais que eduquen, patis per a tothom* P...
Ser docent
En el present article s’hi mostren les condicions necessàries per accedir a la funció pública, com se’n desenvolupa e...
Compartir responsabilitats per millorar l’educació
En aquest article d'opinió, Jesús Manso Ayuso reflexiona sobre la necessitat, avui més que mai, del compromís compartit de...