Para redondear: Filosofía 3/18: Reflexión compartida.
Proyecto de actores
Contextualización El desarrollo del proyecto surge a partir de la presencia de unas marionetas en el aula. Los niños adquieren roles di...
Friedrich Nietzsche: La importància de la paraula oral i escrita escaient
Friedrich Nietzsche La importància de la paraula oral i escrita escaient Esmentar el nom de Nietzsche sempre genera certa incomoditat i p...
Los salvadores del planeta ¡en acción!
Los salvadores del planeta ¡en acción! «El medio ambiente nos une» En los lugares más desfavorecidos de nuestra sociedad, se ...
El coaching com a eina d’intervenció amb famílies?
«Els atrapamonstres», un conte motor per treballar accions motrius cooperatives
«Els atrapamonstres» és una proposta didàctica d’educació física pensada per treballar accions de cooper...
D´adoctrinaments, inquisicions i altres fal·làcies
En educació no hi ha res innocent, en la mesura en què, a les aules, no solament s’ensenya el coneixement legítim enunciat ...
Una experiència per atendre la diversitat: la llibreta dels problemes de matemàtiques
L’objectiu d’aquest article és transmetre una experiència de resolució de problemes de càlcul en una aula de p...