Espais de joc
Un ambient tranquil, ric en possibilitats; un espai d’exploració que afavoreix l’acció espontània dels infants, aix&i...
Asustando a los yokai
Asustando a los yokai Maria Isabel Rodríguez Fernández De regreso de las vacaciones de verano y del periodo de confinamiento, después d...
Temps difícils
La inclusió requereix una gran interdisciplinarietat a partir dels diferents mestres de l'escola, de l'EAP, del CREDA i d'altres serveis...
Ciencias sociales en AICLE mediante videoconferencia: una experiencia europea.
Cuidar l’escola és pensar en la humanitat
Com tenim cura de la nostra escola? Tenint cura de nosaltres mateixes, dels nostres infants i dels que hi arriben des de l’abraçada amabl...
La universitat i l’escola infantil: el fruit d’un treball compartit
La trobada entre la universitat i l’escola infantil pot enriquir les pràctiques pedagògiques de l’escola i afavorir el desen...
Com participa tota l’escola en un projecte
El Projecte Junts és una manera d’entendre, de fer i de treballar per projectes. A l’escola, partim de l’agrupació de ...
Leemos en pareja / Bikoteka irakurtzen