Estrategia organizativa para mejorar la competencia de aprender a aprender
El hábito sí hace al monje.Para apoyar el valor de ciertas prácticas docentes, recurriré a uno de los argumentos que Pascal, en su ob...
No conec el meu company de taula
Què vol dir sentir-se estranger? Amb quines barreres lingüístiques, culturals, físiques i socials es troben els alumnes i le...
Integración de un alumno con dificultades físicas en la ESO
ContextoCaracterísticas del barrioSe trata de una población (37.000 habitantes) del cinturón de una gran ciudad, con fuerte crecimient...
Repensem la professió?
L’ofici d’ensenyant és una professió complexa. Costa trobar algú que no en parli bé. Tothom sap, governants in...
La renaturalització: el començament del procés regeneratiu de centre
Maria Laura del Tento Arquitecta i dissenyadora en permacultura. Barcelona Tota la problemàtica relacionada amb l’allunyament dels éss...
Entrevista a Noemí Beneito: «Los bebés necesitan momentos de relación intensa y momentos de s...
Escola Xarau: Una comunitat que aprèn en xarxa
La comunitat educativa de l'escola Xarau, de Cerdanyola del Vallès, participem, des de fa dos cursos escolars, en el projecte ARCE (Agru...
Fem història!
Fem història! és un projecte de col·laboració entre escola i museu que està obert a aquells centres que vulguin rea...