Pensar y hacer o ¿hacer y pensar?
La asignatura de didáctica de la educación visual y plástica ha de configurarse con una doble articulación competencial: por una part...
Tu em llegeixes, jo et dibuixo, o com sembrar les ganes de llegir
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular
La LOMLOE y la apuesta por un proceso de modernización curricular César Coll, Elena Martín La nueva estructura curricular que el Minist...
Descobrint les potencialitats del jovent de Badalona Sud amb l’ApS
La formació és clau per al canvi i l'ApS ens dóna l'oportunitat d'incidir de manera transversal en el territori, atès que dóna respo...
Conspiración Educativa: encuentros para tejer sueños
Conspiración Educativa Conspiración Educativa es un movimiento de renovación pedagógica surgido en Segovia en 2014. Su actividad más...
La gestió de la transició entre primària i secundària
La coordinació entre primària i secundària és un dels reptes als quals s’enfronten els centres com un element m&eacu...
Projectes que transformen l’entorn i la comunitat
L’aprenentatge servei es caracteritza per la seva capacitat transformadora, no només en referència als seus participants, sin&oacu...
Activitats STEM des d´una perspectiva matemàtica rica
L’objectiu d’aquest article és destacar el paper de les matemàtiques en les activitats STEM. A partir de la formulació...