ADN Santo Ángel: l´emoció i el lideratge compartits
Moltes vegades la realitat educativa d’un poblet s’explica a través d’una petita escola. En situacions màgiques aquest...
La petjada de l’experimentació a l’EBM La Baldufa
Distància
Potser l’art de l’educació rau en l’art de la distància. En l’habilitat i el do de mantenir sempre la dist&agrav...
Generar bienestar en la escuela
Avui, podem afirmar que la salut (i la malaltia) i el benestar (entès com a qualitat de vida individual i col·lectiva) no són q&u...
Treballar la convivència en els centres educatius
L’educació en i per a la convivència ha deixat de ser una prioritat per a l’Administració educativa. El treball en po...
Els beneficis de la teràpia craniosacra
La teràpia craniosacra (TCS) treballa sobre el sistema craniosacre, que està compost pels ossos cranials i els de la columna vertebral,...
Construïm una sínia
Partir dels interessos de les criatures, tenir en compte què volen fer i què volen aprendre és una condició necessà...
En líni@: Interfereixen les famílies en els processos de l’escola?
Comentaris rebuts a la web a partir de l’article d’Eva Harana.