Recursos per a la pràctica: Espais neuroeducatius
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
Experiències de col·laboració entre l’escola i la universitat
En aquest article, hi presentem el projecte de treball «Mira Miró», desenvolupat amb els infants de 5 anys del CEIP Virgen de Bel&e...
Les funcions actuals i futures de la direcció de centres.
Els canvis en la legislació educativa que vivim a Catalunya s'emmarquen en les línies assenyalades per Europa. L'article situa la direc...
Els infants es poden divertir als museos
En aquest article, s'hi resumeixen les línies generals que caracteritzen els programes d'educació patrimonial a Europa i la implicació...
La Tira
COMLIN, un camí cap a la cultura de la reflexió
Com podríem fer de l’escola un espai experimental per al professorat? Quins aspectes s’han de tenir en compte per desenvolupar canv...
Per arrodonir: Neourociència, neuroeducació