Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua
Oralidad y escritura, una relación de ayuda mutua Montserrat Vilà Santasusana, Josep M. Castellà Lidon Una de las vivencias más m&...
Infants cuidadors, infants sensibles
«Infants cuidadors, infants sensibles» és una proposta didàctica que cerca treballar amb nens i nenes de tercer i quart de p...
Aprender a relajarse y a estar presente
La meditació és un mètode d’introspecció universal, que es troba en molts enfocaments espirituals i en uns altres ca...
Posem-nos a escriure notes!
La proposta didàctica que presentem mostra un tipus de treball coordinat i col·lectiu de centre. La combinació d’un plantej...
Petjades de plaer
Experimentar per plaer, i per tant descobrir i aprendre mitjançant aquest motor hauria de ser el que empenyés els infants i les persones...
De dentistes i cardiòlegs. O es tracta de coordinació?
Antonio A. Márquez Ordóñez Mestre de pedagogia inclusiva Blog Si es por el maestro, nunca aprendo https://siesporelmaestronuncaaprendo....
Años de pobreza contados por nuestros abuelos y abuelas
¿Por qué utilizar las fuentes orales en clase?Un grupo de profesores del IES Giner de los Ríos (de lengua y literatura, geografía e h...
Los dinosaurios como excusa
Orereta Ikastola es un centro situado en Rentería (Gipuzkoa). Surgió como proyecto cooperativo en 1963 y actualmente distribuye a sus 1...