Reflexions d’un tutor
L’escola no és només un lloc d’aprenentatge per als infants, sinó també per a les persones adultes que hi treb...
El consell de la formació professional de Terrassa: Deu anys de treball il·lusionant
El Consell de la Formació Professional de Terrassa es va constituir l'any 2002, fruit dels debats del Projecte Educatiu de Ciutat. La se...
El riu et necessita
L’alumnat de 5è de primària del CEIP Ecoescola La Immaculada, de Salar, un municipi granadí de 2.600 habitants, va descobrir, dur...
Nous actors a la comunitat escolar: el cas dels educadors socials
Enfront dels innombrables encàrrecs que actualment saturen l’activitat quotidiana de mestres i professorat, els autors de l’article...
Asesoramiento familiar en colaboración con los centros escolares
En el present article, s’hi ressenya una experiència comunitària d’innovació social per promoure la parentalitat posi...
Material per a l’alumnat: Comuniquem-nos en positiu: recursos per a exercitar les nostres habilit...
Cuando la maestra está sentada
Además de la silla, vale la pena disponer de un taburete de unos 25 cm de altura, para cuando la maestra decide sentarse cerca de un ni...
L'evidència en la pràctica: Aprenentatge en entorns virtuals. Aprenem connectad@s: entorn virtu...
Evidència en la pràctica Aprenem connectad@s: entorn virtual d’aprenentatge Evidència aplicada a la pràctica Un entorn virtual dR...