Disparar l’amígdala
«Sense emoció no hi ha aprenentatge», ens ensenya el professor Mora. Aquesta hiperrepetida frase que tant utilitzem des de la recer...
L’agroecologia escolar
Transformació de dinàmiques i d’espais acadèmics German Llerena Educador ambiental. Àrea d’Educació. Ajuntament d...
La escuela que yo quiero
Recursos per a la pràctica: Educar els sentiments a l´escola infantil
Baiba Krumins Grazzini: «Hi ha un mestre interior en cada infant»
Llibertat, autonomia, respecte són paraules que continuen ressonant intensament entre el professorat inquiet, que cerca alternatives a un...
Notícies d’interès
Deporte y adolescencia: ¿compartir o competir?
La pràctica de l’esport, entès el fenomen esportiu com a activitat global i educativa, és realment una eina per treballar l...
Una mirada atenta a l’educació visual i plàstica
L’educació visual i plàstica és un espai ple de possibilitats, però no només per fer, sinó també...