Robòtica i programació: els Bee-Bot al cicle inicial
En aquesta proposta es vol fer un pas endavant i treballar la robòtica i la programació perquè tots dos camps es transformin en u...
“A teràpia, nosaltres?”
Allà on viuen… les aventures
Allà on viuen... les aventures L’escola a la literatura infantil Jaume Centelles Pastor La literatura infantil és un mirall dels canvi...
La reflexió: l’ingredient que potencia l’aprenentatge
La reflexió consolida l’aprenentatge en totes les fases (planificació, execució i avaluació) dels projectes d’...
¿Hacia dónde va la formación permanente del profesorado?
En septiembre del año pasado nos reunimos durante tres días, en el Campus Mundet de la Universidad de Barcelona, 590 profesionales de l...
Educar amb perspectiva de gènere al segon cicle d´educació infantil
Al present article, s’hi suggereixen un grapat de propostes coeducatives per al cicle 3-6, fonamental en la construcció de la identitat s...
ReseñaEncuentros
Reseña 100 actividades de ámbito artístico para primaria. Música, visual y plástica, dramatización y danza GARCÍA G...
Aprenentatge cooperatiu a l’aula i al centre
La recerca psicoeducativa ha mostrat moltes evidències sobre com l’aprenentatge cooperatiu millora el rendiment acadèmic dels estu...