Poblar l’escola. Acollir i integranr els mestres que hi arriben
Si fem un parallelisme entre poble i escola i ens preguntem qui pobla aquest poble que és l'escola, la resposta genèrica seria: «Les p...
Notícies d’interès
El espíritu de Marx (Groucho, ¡claro!)
L’humor a la literatura, en totes les accepcions que presenta -fantàstica, autocrítica, rosa, etc.-, afavoreix que els infants lle...
Un manifest en blanc per al museu i l’escola
Les comunitats d’aprenentatge en museus, com ara Musaraña, ens ajuden a donar sentit de nou a les paraules art i educació. Una pro...
De corregir els exàmens a Co-Regir els aprenentatges
L'intent de millorar el treball dels alumnes en els exàmens ha provocat diverses modificacions en l'avaluació i la gestió de l'au...
Recomanacions de Bibliomèdia. Hem llegit. Trobades. Webs
Fils d’aigua, mars de tinta
Com a ciutadans i ciutadanes del món, estem compromesos en el coneixement i l’estimació del nostre entorn més proper. A les...
Com ho fem per moure’ns?
Desenvolupament d'un projecte interdisciplinari portat a terme amb alumnes de quart de primària basat en el plantejament de situacions p...