Quan un artista entra a l’escola, la creativitat surt per la finestra
Actualment observem com diverses escoles participen en projectes en col·laboració amb institucions culturals i amb artistes, a fi que aq...
Educar més enllà de l’escola
Escola i comunitat indígena en interacció cultural
El present article mostra els resultats d’interacció de caràcter col·lectiu entre l’escola i la comunitat de la reser...
Cuida’t, balla’t
Ballar ofereix un enorme potencial per connectar els nostres tres centres principals, els tres cervells que tots posseïm com a fruit de l...
El retorn a la natura des d’una perspectiva historicoeducativa
Jordi Garcia Farrero Universitat de Barcelona Aquest text traça un itinerari que comença amb Rousseau i que s’acaba amb el moviment de...
Sento, per tant escric
Vivim en un món envoltat de sensacions, d’informacions diverses que arriben als nostres sentits i que són llegides i interpretades...
La transformació dels patis escolars: Una proposta des de la coeducació
Són moltes les hores que els infants passen al pati i també són moltes les experiències i els aprenentatges que hi tenen l...
El poder de la imaginació