No etiquetar, sinó conèixer
Classificar una criatura en funció de les capacitats o del caràcter que mostra provoca efectes en la construcció de la seva ident...
Con las familias: El entorno familiar es básico para que los niños y las niñas entiendan nuest...
Aprendizaje cooperativo: cuando el alumnado enseña
Cinema a l’aula
Segons Esther Gispert (2008): «Una imatge no és mai un món, sinó una imatge del món». Aquesta autora ens parla...
La evaluación de los aprendizajes en la educación secundaria
Aquest capítol gira entorn de l’avaluació des de la seva essència —els seus objectius i la relació amb l&rsquo...
Recomanacions de Bibliomedia. Trobades. Convocatòries. Web
Els alumnes opinen. Els exàmens i les proves d’avaluació
En el marc del Seminari de Coordinació Primària-Secundària del districte de Sant Andreu (Barcelona), s'ha realitzat, durant el curs 20...
Saber reflexionar sobre la propia práctica: ¿es éste el objetivo fundamental de la formación ...
Per què cal formar els ensenyants per reflexionar sobre la seva pràctica? Aquest interrogant és el punt de partida d’aquest...