Per què són necessaris els espais d’acompanyament?
Aquest article pretén justificar la necessitat que hi hagi espais d’acompanyament a famílies i a infants. Mitjançant l&rsqu...
Éléments constitutifs du Bloc de contenus 2: Lire et écrire
Al capítol es tracta de manera detallada l’apartat de la comunicació escrita, identificant les seves competències fonamenta...
Belén Jurado: «La capacitat de decisió de les mares i dels pares d´infants amb diversitat és...
Quan a la seva filla Lucía li van diagnosticar autisme, ella tampoc sabia exactament què significava que patís aquest trastorn. P...
La participació de les famílies en un projecte d’innovació educativa
La família és el grup de socialització primària i, juntament amb l’escola, constitueix els dos contextos bàsi...
I si ens atrevim a canviar? El programa Escoles + Sostenibles de Barcelona
El programa Escoles + Sostenibles (E+S) és hereu de l’Agenda 21 Escolar de Barcelona, una iniciativa dirigida als centres educatius que e...
¿Fumas? El enfoque competencial en una unidad didáctica
Noticias de interés
Éleos con corazón
Des de fa uns quants anys, la nostra escola aposta per la recerca de nous camins, sobretot des del punt de vista metodològic, amb la fina...