Ajudar a realitzar les activitats de classe
En el present article, hi volem ressaltar les diverses ajudes que es poden proporcionar a l’alumnat amb retard en el desenvolupament inte...
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més c...
Joan Carles Roman, mentor digital: «La societat demana professionals més flexibles i amb més competències digitals» Una autod...
Ni una gota perduda!
Som part del problema, però també som part de la solució. Hem de replantejar-nos el nostre model econòmic i el nostre esti...
En líne@: ¿Hay que seguir celebrando todas las fiestas en la escuela?
Elaborar y hacer evolucionar dispostivos de diferenciación
Elaborar i fer evolucionar dispositius de diferenciació és una de les competències clau que contribueix a redefinir el model d&rs...
Acompanyar el talent des d´una mirada inclusiva
Acompanyar el talent des d’una mirada inclusiva Gemma Saladrigues, Rosa Garzón, Núria Niubó, Emma Vives, Judit Tarragó El Co...
Daniel Innerarity: «Aprendre és gestionar el desconeixement»
Daniel Innerarity «Aprendre és gestionar el desconeixement» Francisco Luna, Cristina Elorza «L’escola no és un mer prol...
El eje diacrónico: la Historia de la filosofía
Aquest capítol presenta una breu introducció històrica amb relació a l’assignatura d’Història de la Fil...