La autoestima como nexo de grupo
Les aromes de l´hort escolar i l´Agenda 2030
Les aromes de l’hort escolar i l’Agenda 2030 Antonio José Morales Hernández, Equip docent de 3r y 4t d’Educació Prim&...
Desfer els nusos de gènere
En aquest article d'opinió, Isabel Carrillo afirma que la formació té la responsabilitat de promoure, de manera permanent, &egrav...
Un alumne amb sordesa a l´aula de música (ordinària)
Un alumne amb sordesa a l’aula de música (ordinària) Anna Faz Florensa Hi ha molt de material publicat en relació amb la manera c...
L’escola tradicional i l’escola transformadora
Des de la seva experiència pràctica, l’autora i l’autor ens presenten una reflexió sobre alguns elements que consider...
Niños jugando a «juegos de niñas»
Tota preocupada, la Isabel ha comentat a la mestra: «No hem fet mai distincions entre els nostres dos fills, un nen i una nena, a l’hora ...
Aprenentatges STEAM: connectant ciència i comunitat
Es presenta una experiència educativa d’escola oberta en què un centre d’educació primària aborda el disseny d’u...
La educación a tiempo completo
Existeix algun tipus de jornada escolar que s’adapti millor a les necessitats educatives i socials d’avui? L’article proposa superar...