El trabajo en el aula con grupos estables de convivencia (II)
Estrategias didácticas en Educación física
La manera en què el professorat interacciona amb l’alumnat constitueix el fil conductor d’aquest capítol, que reflexiona sob...
Transformació del pati amb perspectiva de gènere
L’escola Jaume Salvatella participa en el projecte Empatitzem, promogut per l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet amb la col·lab...
Reconocer al otro
Les relacions interpersonals impregnen amb intensitat la convivència de qualsevol grup humà, i la seva qualitat afecta de manera decisiv...
Les nostres aules i la televisió de la sala
No parlaré ara de la influència que exerceix la televisió en els infants. Simplement, vull que penseu en el model pedagògi...
Mètode de no-inculpació i assetjament escolar. Un cas a l´educació primària
Presentem una intervenció basada en el mètode de no-inculpació practicada per solucionar un cas d’assetjament escolar a un ...
Fin de curso y emociones sentidas
Tenir drets
En aquesta secció, hi presentem, de la mà del Grup IREF (Filosofia 3-18), retalls breus de diàlegs d’aula, aparentment simp...