“No ho sé fer”
En Pau té 5 anys. És un nen tranquil, afable i poc parlador. No provoca problemes a l’aula, és discret, silenciós i ...
Com puntua l’alumnat de secundària
La puntuació és un tema complex en el qual intervenen factors sintàctics i discursius, a més de prosòdics. Aquesta ...
Aprendre per ensenyar
En aquest article d'opinió, Toni M. Lladó reflexiona sobre la incidència dels nostres aprenentatges vitals com a m...
Explotación didáctica
El Grupo Cero
Los orígenesLa escuela ha muerto, La des-educación obligatoria , American Mathematical MontlyLos profesores de enseñanza secundaria, a...
La Constitución de 1978 en el bachillerato
Aprendre a viure
Si ens fonamentem en les necessitats humanes reals, descobrirem tot un món de coses que ens interessen, que voldríem saber.
L'evidència en la pràctica: Significativitat i funcionalitat. El paper del significat per compr...
L'evidència en la pràctica El paper del significat per comprendre i situar-nos al món El sentit i la funcionalitat dels aprenentatges e...