CONTES
No dormirem en tota la nit LANG, S.; LAN, M. Sant Cugat. Símbol Editors Després d’haver llegit el llibre No estic de mal humor dels au...
L’anglès per aprendre o aprendre anglès?
Com integrem l’anglès dins els diferents projectes d’escola o d’aula? Aconseguim que l’àrea d’anglè...
Bibliotecas escolares en Brasil
Identificar les emocions a l’escola bressol: «Avui estic contenta»
Per educar els infants, cal donar lloc a l’expressió de les emocions, atès que són la base afectiva dels éssers huma...
Surar o no surar, aquesta és la qüestió
En aquesta secció presentem fragments breus de diàleg d'aula aparentment simples, però tots ells espontanis i reals. Uns di&agrav...
Bartomeu Cañellas: «Els titulars cridaners no deixen veure la bona feina feta a educació»
Director de secundària durant prop de dues dècades, cap del Servei de Planificació i director de l’Institut d’Avaluac...
Compassió
Només quan s’està al costat d’algú, amb el desig de voler-se’n fer càrrec, es pot tenir compassió...
Biblioteca de Aula: Yo voy conmigo
BIBLIOTECA DE AULA Yo voy conmigo DÍAZ REGUERA, R. Barcelona. Thule, 20150 Se trata de un libro con unas ilustraciones encantadoras, hech...